google-site-verification=aEfKCJI7FfYK66HjOhauXibe8NprGS-ImHxnMN4yVL0
  • Czy wodorowanie jest bezpieczne?

Tak wodorowanie jest w 100% bezpieczne zwłaszcza że pracujemy na renomowanym urządzeniu, które jest używane w oddziałach na całym świecie.

 

  • Czy po wodorowaniu trzeba zmieniać olej w silniku?

Nie, zanieczyszczenia nie przedostają się do oleju. Są spalane i usuwane w formie gazu układem wydechowym.

 

  • Co można wyczyścić w silniku podczas wodorowania?

Przede wszystkim wszystko po stronie ciepłej: gniazda zaworowe wylotowe, zawory, denko tłoka, końcówki wtrysków, kolektor wylotowy, turbo, filtr DPF/FAP/katalizator.

 

EGR jeżeli nie występuje chłodnica zaworu ewentualnie jest zaślepiony.

 

Jednak trzeba pamiętać że zabieg nie usunie wieloletniej grubej warstwy nagaru z zaworu egr czy przepustnicy lecz stosuje się go jako profilaktykę do zapobiegania odkładania się nagaru.

 

  • Jakie rodzaje silników można wodorować?

Nasze urządzenie może być używane do dowolnego rodzaju silnika (benzyny, oleju napędowego, oleju opałowego, lpg). Dlatego może być stosowany w motocyklach, samochodach, ciężarówkach, koparkach, traktorach, łodziach. Czyścimy silniki aż do 30 litrów pojemności.

 

  • Jakie są korzyści wodorowania?

- mniejsze zużycie paliwa

- cichsza praca silnika

- przywrócenie mocy i momentu obrotowego

- lepsze reakcja na pedał gazu

- większa elastyczność silnika

- poprawa emisji spalin

 

  • Co ile powinno się powtarzać zabieg wodorowania?

Jeżeli wodorowanie zostało przeprowadzone na urządzeniu o wysokiej wydajności wystarczające jest 30-40tys km.

 

  • Czy ilość gazu HHO produkowanego przez urządzenie ma znaczenie?

Zdecydowanie przy urządzeniach o wydajności 4600l/h można osiągnąć lepsze rezultaty a co najważniejsze efekt odczuwalny jest przez dłuższy okres czasu. Dlatego nie trzeba go tak często powtarzać jak przy urządzeniach o małej wydajności gdzie efekt nie utrzymuję się tak długo w czasie.

 

  • Co się dzieje z nagarem podczas wodorowania?

Nagar zostaje wypalony i zmienia swój stan ze stałego w lotny.

 

  • Czy muszę jakoś przygotować samochód do wodorowania?

Silnik powinien być w pełni rozgrzany, dlatego przed wodorowaniem zalecamy trasę ok. 10km, natomiast po wodorowaniu zaleca się przejechać dynamicznie ok. 30km.

 

  • Czy w silnikach zasilanych LPG odkłada się nagar?

W silnikach zasilanych LPG nagar odkłada się w zdecydowanie mniejszym stopniu.

wodorowanie silników lublin h2 system
wodorowanie silników lublin h2 system
wodorowanie silników lublin h2 system

kontakt@wodorowanielublin.pl

ul. Głuska 3

20-439 Lublin

507 209 251

wodorowanie silników lublin h2 system
logo wodorwanie lublin
wodorowanie silników lublin h2 system